مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-04اقتصادي

برنامه بنیاد برکت برای ایجاد 7500 شغل در استان کرمان


مدیرعامل بنیاد برکت از انعقاد تفاهم نامه یک هزار و 200 میلیارد ریالی برای ایجاد 7 هزار و 500 شغل در مناطق محروم استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، امیرحسین مدنی،مدیرعامل قرض الحسنه و با احتساب دوره تنفس 6 ماهه پرداخت است.

وی با اشاره به فعالیت های بنیاد برکت در حوزه اشتغال زایی در استان کرمان گفت: 50 مجری و تسهیل گر بنیاد که در زمینه شناسایی متقاضیان اشتغال و ایجاد فرصت های کسب و کار در مناطق روستایی و محروم استان کرمان فعال هستند، اجرای و عملیاتی کردن طرح های اشتغال زایی اجتماع محور پیش بینی شده در این تفاهم را نیز پیگیری خواهند کرد.

مدنی  یادآور شد: مدت تفاهم نامه اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی شهرهای سیرجان و بردسیر سه سال است و مشاغل مورد نظر نیز با توجه به پتانسیل ها و مزیت های نسبی هر منطقه ایجاد خواهند شد.

  مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر  به عنوان معین اقتصادی منطقه 7 استان کرمان و با هدف اجرای مسئولیت های اجتماعی خود و برنامه اجرایی بندهای یک، 20 و 21 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور بهبود وضعیت معیشت خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان کرمان با اولویت کسب و کارهای خرد و خانگی اقدام به مشارکت و انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بنیاد برکت برای ایجاد 7500 شغل در استان کرمان

برنامه بنیاد برکت برای ایجاد 7500 شغل در استان کرمان