مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-04بين الملل

ریاض هفته آینده حکم زندانیان فلسطینی و اردنی را اعلام می کند


رییس کمیته بازداشت شدگان اردنی در عربستان سعودی گفت که ریاض قصد دارد هفته آینده، حکم بازداشت شدگان اردنی و فلسطینی را اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خضر مشایخ رییس کمیته بازداشت شدگان اردنی در گفت که مقامات ریاض، هفته آینده را موعد اعلام حکم  فلسطینی ها و اردنی هایی که از دو سال پیش تاکنون در عربستان سعودی تحت بازداشت قرار دارند، تعیین کرده اند.

این خبر همزمان با سفر وزیر خارجه سعودی به اردن و دیدار با عبدالله دوم، شاه این کشور منتشر شده، هرچند که هنوز از سوی مقامات رسمی سعودی این موضوع، رسما تایید یا رد نشده است.

خضر مشایخ در ادامه گفت: این تصمیم به صورت ناگهانی اتخاذ شده و مقامات سعودی اعلام کرده اند که طی روزهای یک شنبه تا پنجشنبه آتی، حکم این بازداشتی ها را اعلام خواهند کرد.

در فوریه 2019، سعودی ها، بیش از 60 اردنی و فلسطینی مقیم عربستان از جمله محمد الخضری نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس را به اتهام حمایت مالی از مقاومت فلسطین دستگیر کردند.

سازمان های حقوقی بین المللی بازداشت این افراد را محکوم و اعلام کردند که محاکمه این افراد ناعادلانه و بدون هیچ گونه اتهام و دلیل قانونی بوده است.

این بازداشت شدگان در طول چند ماه گذشته در شرایط نامناسب زندانی بوده و در معرض اهانت و شکنجه و بدرفتاری قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض هفته آینده حکم زندانیان فلسطینی و اردنی را اعلام می کند

ریاض هفته آینده حکم زندانیان فلسطینی و اردنی را اعلام می کند