مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-04اقتصادي

کرونا چقدر به گردشگری لرستان خسارت زده است؟


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان می گوید: برخی از خسارت های کرونا قابل جبران نیست.

- ایسنا/لرستان معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان می گوید: برخی از خسارت های کرونا قابل جبران نیست.

اسکندر فلاح وند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه شیوع ویروس منحوس کرونا به بخش گردشگری دنیا خسارات زیادی وارد کرد که در لرستان نیز این موضوع مشکلات زیادی ایجاد و بعضاً ضررها جبران ناپذیر است.

وی ادامه داد: هر چند در بحث خسارات گردشگری نمی توان رقم دقیقی اعلام کرد اما بر اساس آمار، بیش از 537 میلیارد تومان گردشگری لرستان پس از شیوع کرونا خسارت دیده است.

فلاح وند افزود: این خسارت متوجه مراکز اقامتی و پذیرایی، تفریحی بین راهی، دفاتر خدمات و موسسات آموزشی گردشگری، راهنمایان گردشگری و ارزیابان و شرکت های ارزیابی بوده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا، بیکاری در این حوزه هم وجود داشته، تصریح کرد: در مجموع حدود 500 نفر در بخش گردشگری استان بیکار شده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت کرونا در کشور و اعمال محدودیت ها، خسارت گردشگری همچنان ادامه خواهد داشت و باید شرایط ویژه ای برای فعالان این حوزه درنظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چقدر به گردشگری لرستان خسارت زده است؟

کرونا چقدر به گردشگری لرستان خسارت زده است؟