مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-04ورزشي

ورزشکاران پارالمپیکی آذربایجان شرقی نقش مهمی در پویایی جامعه دارند


مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به افتخارآمیزی و آوازه آذربایجان شرقی در دوره های مختلف پارالمپیک، گفت: رسالت سنگین ورزشکاران اعزامی در تکرار افتخارات، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به افتخارآمیزی و آوازه آذربایجان شرقی در دوره های مختلف پارالمپیک، گفت: رسالت سنگین ورزشکاران اعزامی در تکرار افتخارات، علاوه بر ایجاد تحولات خوب و چشمگیر در عرصه ورزش استان، در امیدآفرینی، نشاط و پویایی جامعه نیز نقش مهمی ایفا می کند.

فرگل صحاف در نشست شورای معاونان بهزیستی،اخلاق و منش نمایندگان و سفیران ورزشی کشور را فراتر از کسب مقام و رنگ مدال عنوان کرد و گفت: امیدداریم کاروان ورزشی پارالمپیک 2020 ، با همت و پشتکار بالا، جلوه درخشانی از همدلی و همراهی را به نمایش گذاشته و موجب تقویت و ارتقای روحیه ملی شوند.

وی افزود: راه یابی دو ورزشکار استان به رقابت های پاراالمپیک، افتخاری بس بزرگ برای مجموعه همکاران بهزیستی و البته مردم شریف استان است که بی تردید با مربیان مجرب، دلسوز و نام آشنا، می توانند به موفقیت های بیشتری نائل شوند.

در ادامه این آیین سیامک فرج زاده - ورزشکار راه یافته به پارالمپیک توکیو، ضمن تشکر از عنایت و اهمیت ویژه بهزیستی آذربایجان شرقی در دعوت و قدردانی از راه یافتگان به رقابت های توکیو، برگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران پارالمپیکی آذربایجان شرقی نقش مهمی در پویایی جامعه دارند

ورزشکاران پارالمپیکی آذربایجان شرقی نقش مهمی در پویایی جامعه دارند