مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-04پزشكي

کشف و ضبط 1600 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در سنندج گفت: روند نظارت های بهداشتی بر فعالیت بخش های مختلف همانند رستوران ها، - ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در سنندج گفت: روند نظارت های بهداشتی بر فعالیت بخش های مختلف همانند رستوران ها، اصناف و ادارات تداوم دارد.

آرزو فلاحی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان سنندج در وضعیت قرمز از نظر بیماری کرونا روند نظارت بهداشتی بر فعالیت اماکن، عرضه غذای آماده، رستوران ها، کافی شاپ و مراکز مشابه به صورت ویژه تشدید یافت.

وی با بیان اینکه اقدامات نظارتی همچنان با حساسیت بیشتری دنبال شده است افزود: در سه روز گذشته 13 اکیپ گشت ستادی از 70 واحد صنفی مختلف و در سطح بازدیدهای مراکز تابعه و محیطی 443 واحد صنفی مختلف مورد بازدید وبازرسی قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در طی این بازدید ها 24 واحد صنفی به علت عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اخطاریه 24 ساعته بهداشتی دریافت نمودند.

دکتر فلاحی در خصوص نظارت دقیق بر مواد غذایی کنسروی و فله ایی به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی از این مواد اشاره نمود و ادامه داد: بازرسین این مرکز در مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 1600 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته

کشف و ضبط 1600 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته