مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-04ورزشي

رونمایی از 5 گزینه پرسپولیس برای فصل بعد


اولویت یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب 2 مدافع میانی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باشگاه پرسپولیس طبق نظر یحیی گل محمدی در تلاش است تا تیم خود را برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر و ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند تا همچنان در قامت یک مدعی باقی بماند.

با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تنومند و بلند قامت قرمز ها که یکی از ارکان اصلی موفقیت های این تیم در 2 فصل گذشته بود حالا تمام تمرکز یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس روی جذب 2 مدافع میانی با کیفیت در سطح پرسپولیس است که بتواند در سیستم این تیم عملکرد مطلوبی داشته باشد.

یحیی از مدیران باشگاه خواسته از میان لیست او در خط دفاع، قطعا 2 بازیکن را جذب تیم کنند تا آن ها در تورنمنت های پیش رو از بابت محرومیت و مصدومیت بازیکنان نگران نباشند.

یحیی که فصل گذشته بعد از جدایی شجاع خلیل زاده به دلیل اینکه همه سهمیه های لیگ برتری خود را جذب کرده بودند تا نیم فصل با حضور سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان در خط دفاع به کارش ادامه داد و در نیم فصل فرشاد فرجی را از پدیده جذب کردند، اما حالا او با توجه به در پیش بودن بازی های لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با استقلال تاجیکستان در شهریورماه قصد دارد هر چه زودتر نسبت به جذب مدافعان میانی تیمش اقدام کند تا از این بابت خیالش راح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 5 گزینه پرسپولیس برای فصل بعد

رونمایی از 5 گزینه پرسپولیس برای فصل بعد