مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-04اجتماعي

وضعیت سیاه کرونا، شهرضا را 2 هفته تعطیل کرد/ برخورد قضایی در انتظار متخلفان


با توجه به مصوبات جلسه اضطراری ستاد مبارزه و مقابله با کرونا شهرستان شهرضا گروه های شغلی 2، 3 و 4 از تاریخ 13 مرداد ماه 1400 به مدت دو هفته تعطیل می شوند.

- ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در شهرضا اظهار داشت: با توجه به مصوبات جلسه اضطراری ستاد مبارزه و مقابله با کرونا شهرستان شهرضا و شرایط بحرانی کرونا در پیک پنجم در شهرستان شهرضا و بنا بر دستورالعمل ستاد ملی کرونا کلیه اماکن ورزشی، تالارهای پذیرایی، گیم نت ها، کافی شاپ ها، پارک ها، تفرجگاه ها، مراکز آموزشی دولتی و خصوصی، اماکن زیارتی، مذهبی، تاریخی، گروه های شغلی 2، 3 و 4 از تاریخ 13 مرداد ماه 1400 به مدت 2 هفته تعطیل شدند.

فرماندار شهرضا افزود: با توجه به وضعیت فرا قرمز شهرستان شهرضا، اقدام هرگونه دستفروشی در محدوده امامزاده شاهرضا(ع) به ویژه در روزهای تعطیل مصداق تهدید علیه سلامت عمومی و مشمول برخورد قاطع قضایی خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش سن موارد ابتلا و بستری کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط انتقال بیماری، تنها یک مراسم همزمان با خاکسپاری متوفیان در آرامستان برگزار می شود و از برپایی هر گونه مراسم هفته، چهلم و سالگرد درگذشتگان در آرامستان جداً خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سیاه کرونا، شهرضا را 2 هفته تعطیل کرد/ برخورد قضایی در انتظار متخلفان

وضعیت سیاه کرونا، شهرضا را 2 هفته تعطیل کرد/ برخورد قضایی در انتظار متخلفان