مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-04بين الملل

احتمال افزایش تلفات مسلمانان روهینگیا؛ هزار کشته در سیل بنگلادش، هند و نپال


در نتیجه بارش های موسمی سه ماه اخیر در هند، بنگلادش و نپال بیش از هزار نفر جان باخته اند و این بارش ها همچنان تلفات می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که جدیدترین خبرها از کشته شدن حداقل 15 بنگلادشی، بی خانمان شدن حدود 300 هزار نفر در نتیجه بارش های سیل آسا حکایت دارد، رسانه ها از تشدید وخامت اوضاع اسف بار مسلمانان روهینگیا در اردوگاه های این کشور خبر دادند.

اوایل هفته جاری در خبرها آمد، بارش های شدید در بنگلادش به سیلاب های عظیم و رانش زمین تبدیل شده و هزاران نفر از مسلمانان روهینگیا در اردوگاه های این کشور را آواره کرد و در نتیجه آن دست کم شش نفر از مسلمانان روهینگیا از جمله سه کودک جان خود را از دست داده اند.

بیش از یک میلیون نفر از مسلمانان روهینگیا که پس از حملات ارتش میانمار مجبور به ترک این کشور شده اند، در اردوگاه های جنوب بنگلادش زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورکرز رایتس که یک وبگاه فعال در زمینه حقوق بشر است، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان (UNHCR) درباره احتمال بالا رفتن میزان تلفات مسلمانان روهینگیا در نتیجه بارش های موسمی در بنگلادش هشدار داد.

  هشدار این نهاد بین المللی در شرایطی مطرح شده که خبرهای تازه از بنگلادش حاکی از آن است که بارش های سیل آسا در بنگال غربی جان 15 نفر را گرفته و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش تلفات مسلمانان روهینگیا؛ هزار کشته در سیل بنگلادش، هند و نپال

احتمال افزایش تلفات مسلمانان روهینگیا؛ هزار کشته در سیل بنگلادش، هند و نپال