مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-04اقتصادي

نرخ تبدیل شلتوک به برنج در گیلان اعلام شد


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تعیین نرخ تبدیل شلتوک به برنج در سال زراعی جاری در استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تعیین نرخ تبدیل شلتوک به برنج در سال زراعی جاری در استان خبر داد.

قاسم جوادزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان شالیکوبی ها می توانند بر اساس نرخ ریالی بابت خشک کردن و تبدیل هر کیلوگرم شلتوک به برنج سفید 8500 ریال یا به ازای تبدیل صد کیلوگرم شلتوک به برنج سفید سه کیلو و سیصدگرم برنج سفید از شالیکاران دریافت کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت نرخ ریالی یا کالایی بر اساس اختیار و تمایل کشاورز انجام می شود، افزود: امسال رتبه بندی کارخانجات در دو سطح رتبه دو برای کارخانه نیمه مدرن و رتبه یک برای کارخانجات مدرن انجام شده است.

جوادزاده ادامه داد: تاکنون از بین 1425 کارخانه شالیکوبی در هر دو رتبه حدود 200 کارخانه حائز رتبه های یک و دو شده اند.

برای کارخانه های درجه دو نرخ ریالی بابت خشک کردن و تبدیل هر کیلوگرم شلتوک به برنج سفید 9000 ریال یا به ازای تبدیل صد کیلوگرم شلتوک به برنج سفید سه کیلو و سیصد گرم برنج سفید و کارخانه های درجه یک ممتاز نرخ ریالی بابت خشک کردن و تبدیل هر کیلوگرم شلتوک به برنج سفید 10000 ریال و یا به ازای تبدیل صد کیلوگرم شلتوک به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تبدیل شلتوک به برنج در گیلان اعلام شد

نرخ تبدیل شلتوک به برنج در گیلان اعلام شد