مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-04سياسي

گسترش طرح 313 در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده های مددجو خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح 313 در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده های مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح 313 در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده های مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مجید الهی راد، 13 مرداد ماه، در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان، با اینکه طرح 313 محصول مشترک همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد استان است، افزود: طرح 313 به نیت یاران امام زمان (عج) و در قالب افزایش اعتقادات معنوی درخانواده های تحت حمایت این نهاد در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد استان، وی با اشاره به اینکه این طرح با بهره گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون در استان در حال اجرا است، بیان کرد: تقویت باورهای دینی خانواده های مددجوی تحت حمایت، تحکیم بنیان خانواده و کنترل آسیب های اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآورشد: این طرح اکنون در قالب طرح فلاح به صورت مجالس معنوی همچون دوره های قرآن خانگی در بین خانواده های محروم ساکن حاشیه شهرهای همچون اسفراین، بجنورد و شیروان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش طرح 313 در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده های مددجو خراسان شمالی

گسترش طرح 313 در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده های مددجو خراسان شمالی