مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-04پزشكي

بیشتر مردم استان قم خواستار تزریق واکسن ایرانی هستند


استاندار قم با اشاره به افتتاح سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید در قم گفت: مردم استان قم اغلب خواستار واکسن ایرانی برکت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت: متأسفانه رعایت ها کمتر شده و ما شاهد عادی انگاری بیش از حد توسط مردم هستیم که نگران کننده است و از مردم عزیزمان خواهش می کنیم همانند گذشته برای حفظ سلامت خودشان و همشهریان، بیشتر رعایت کنند.

استاندار قم توسعه واکسیناسیون را از اولویت ها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در هفته گذشته چند مرکز تجمیعی واکسیناسیون را اضافه کردیم امروز هم سه مرکز تجمیعی دیگر افتتاح می شود و برای هفته آینده هم قرار شد دانشگاه علوم پزشکی مراکز تجمیعی واکسیناسیون را به بیست مرکز افزایش بدهند؛ از تمام دستگاه هایی که می توانند به تجهیز و استقرار این مراکز کمک کنند هم درخواست همکاری کرده ایم.

وی افزود: از صدا و سیما و شورای اطلاع رسانی هم انتظار داریم که مردم را به امر مهم واکسیناسیون تشویق کنند و مکان مراکز تجمیعی واکسیناسیون را به مردم عزیز اطلاع رسانی کنند تا مردم بتوانند در نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون طبق اولویت هایی که اعلام می شود اقدام به تزریق واکسن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر مردم استان قم خواستار تزریق واکسن ایرانی هستند

بیشتر مردم استان قم خواستار تزریق واکسن ایرانی هستند