مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-04پزشكي

آمار بی سابقه و نگران کننده بستری های کرونا در کرمان


رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه کاهش داشته و به کمتر از 40 درصد رسیده که این بسیار نگران کننده است چرا که در حال حاضر رعایت دستورالعمل ها تنها راه ممکن در کنترل وضعیت موجود است تا گرفتار نشویم.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر بیش از 500 بیمار کرونایی بستری و بستری موقت در جنوب کرمان داریم که شاید حدود 100 نفر تشخیص محتمل باشند اما بقیه آمار مثبت هستند و به شکل سرپایی و یا بستری دارو دریافت می کنند که این آمار بی سابقه و نگران کننده است.

دکتر اصغرمکارم در گفت و گو با ایسنا با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان، از افزایش آمار مبتلایان جنوب کرمان ابراز نگرانی کرد و افزود: مدافعان سلامت در شرایط سخت بیماری با توجه به منابع و امکاناتی که در اختیار داریم وظیفه ملی و شرعی خود را به نحو احسن در نجات جان مردم انجام دادند.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر متاسفانه همچنان در اوج بیماری کرونا قرار داریم و مصرف تجهیزات و مواردی مانند اکسیژن و .

در بیمارستان های منطقه افزایش داشته است، افزود: در حال حاضر بیش از 500 بیمار کرونایی بستری و بستری موقت در جنوب کرمان داریم که شاید حدود 100 نفر تشخیص محتمل باشند، اما بقیه آمار مثبت هستند و به شکل سرپایی و یا بستری دارو دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بی سابقه و نگران کننده بستری های کرونا در کرمان

آمار بی سابقه و نگران کننده بستری های کرونا در کرمان