مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-04سياسي

راه اندازی پویش نذر پرچم ویژه محرم در مازندران


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای فعالیت های فضای مجازی ویژه محرم ، گفت: با توجه به راه اندازی پویش های مختلف کشور پویش نذر پرچم ویژه فضای سازی محرم 1400در تمامی شهرهای مازندران آغاز به کار خواهد کرد.

- ناصرشکریان امیری در هفتمین ستاد جلسات عملیات محرم 1443هجریضمن اشاره به 24ذی الحجه و تبریک روز مباهله و با توجه به صدور مجوز برگزاری مراسم محرم از سوی وزارت کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا ، اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم 1400و عشق و دلدادگی ملت بزرگ ایران و مردم بصیر و عاشق به مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مازندران پویش نذر پرچم با هدف فضا سازی اماکن عمومی و سر درب منازل راه اندازی شده است .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی و رسانه های دیداری و شنیداری در ماه محرم در این شرایط شیوع ویروس منحوس (کووید19) ، افزود: باید از ظرفیت راه اندازی پویش ها و استفاده از ظرفیت مردمی و تشکل های دینی و فرهنگی در باشکوه تر برگزار شدن مراسمات محرم 1400بهره گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه هیئات مذهبی استان با رعایت دقیق شیوه نامه ها و پروتکل های وزارت بهداشت ودرمان آماده برنامه ریزی و برپایی سوگواری برای حضرت سیدالشهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش نذر پرچم ویژه محرم در مازندران

راه اندازی پویش نذر پرچم ویژه محرم در مازندران