مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-04فرهنگي

رونمایی از کتاب آثار برگزیده یک دهه اخیر اعضای کانون پرورش فکری اردبیل


مجموعه 100 اثر برگزیده جهانی از میان آثار برگزیده اعضای کانون پرورش فکری استان اردبیل در جشنواره های بین المللی، در قالب کتابی با عنوان «نگارگران افتخار» منتشر و در آخرین روز گرامیداشت هفته اردبیل رونمایی شد.

- ایسنا/اردبیل مجموعه 100 اثر برگزیده جهانی از میان آثار برگزیده اعضای کانون پرورش فکری استان اردبیل در جشنواره های بین المللی، در قالب کتابی با عنوان نگارگران افتخار منتشر و در آخرین روز گرامیداشت هفته اردبیل رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل 13 مرداد در خصوص هنر نقاشی و کوشش های انجام شده گفت: در یک دهه گذشته حدود 4000 اثر از نقاشی های اعضای کودک و نوجوان کارگاه های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به فستیوال های بین المللی ارسال شده که ماحصل آن، کسب 91 نشان و رتبه برتر از قبیل: نشان طلا، دیپلم افتخار و نشان های نقره و برنز است و کتاب نگارگران افتخار بیانگر قسمتی از کارنامه درخشان اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و مشتمل بر 100 اثر از این میان است.

زعفر احدزاده اضافه کرد: آثار برگزیده دارای ویژگی هایی چون خلاقیت در طراحی، مهارت در رنگ آمیزی، تنوع رنگی و پرداخت دقیق جزییات هستند و اغلب با تکنیک گواش و مواد شمعی خلق شده اند، همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب آثار برگزیده یک دهه اخیر اعضای کانون پرورش فکری اردبیل

رونمایی از کتاب آثار برگزیده یک دهه اخیر اعضای کانون پرورش فکری اردبیل