مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-04پزشكي

رکورد بستری های روزانه کرونا در گیلان شکسته شد


معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان گفت: با بستری 416 نفر طی شبانه روز گذشته در بیمارستان های گیلان رکورد بستری های روزها در ماه های اخیر شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آبتین حیدرزاده پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رکورد بستری تعداد بیماران کرونایی در یک شبانه روز در استان گیلان شکسته شد، افزود: در شبانه روز گذشته 416 بیمار جدید نیازمند به بستری در مراکز درمانی استان پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان های استان گیلان تکمیل شده است، افزود: با این تعداد بیمار بستری مجموع بستری های کرونایی گیلان به هزار و 645 نفر رسیده که بی سابقه است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه متأسفانه فوت های کرونایی در گیلان همچنان دو رقمی هستند، گفت: در شبانه روز گذشته 18 بیمار دیگر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بد حال کرونایی نیز به 306 نفر رسیده است، اضافه کرد: تعدادی از این بیماران منتظر خالی شدن تخت های بخش مراقبت های ویژه هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه شیوع کرونا در استان افسار گسیخته شده است، تأکید کرد: ابتلاها بیشتر خانوادگی شده است.

وی از شهروندان گیلانی خواست با توجه به اینکه گونه جدید دلتا سرایت بیشتر و قدرت کشندگی بالاتری دارد از حضور در اماکن شلوغ و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بستری های روزانه کرونا در گیلان شکسته شد

رکورد بستری های روزانه کرونا در گیلان شکسته شد