مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-04پزشكي

آغاز ثبت نام بیماران دیابتی یزد برای دریافت واکسن کرونا


مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد اعلام کرد: امکان ثبت نام تزریق واکسن کووید 19 برای بیماران دیابت دریافت کننده انسولین از امروز در سامانه سلامت فعال شده است.

- ایسنا/یزد مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد اعلام کرد: امکان ثبت نام تزریق واکسن کووید 19 برای بیماران دیابت دریافت کننده انسولین از امروز در سامانه سلامت فعال شده است.

دکتر محمدرضا آقایی در این باره گفت: امکان ثبت نام بیماران دیابت دریافت کننده انسولین 18 سال به بالا در سراسر کشور و بدون اولویت سنی از طریق سامانه salamat.

gov.

ir فراهم شد.

وی ادامه داد: کسانی که در سامانه از قبل ثبت نامه کرده اند و به عنوان دریافت کننده انسولین مطرح شده هستند، می توانند با مراجعه به سایت سلامت محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند و نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت دهی نیست.

آقایی افزود: بیماران دیابتی دریافت کننده انسولین که قبلاً در سامانه ثبت نام نکرده اند، در روزهای اداری می توانند از ساعت 8 تا 12 به مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد برای تشکیل پرونده مراجعه کنند یا در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 37283237 تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد تصریح کرد: 100 هزار بیمار دیابتی در استان یزد وجود دارد که از این تعداد حدود 20 هزار نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بیماران دیابتی یزد برای دریافت واکسن کرونا

آغاز ثبت نام بیماران دیابتی یزد برای دریافت واکسن کرونا