مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-04اجتماعي

پیش بینی بارش شدید باران در تهران، مازندران و 3 استان دیگر


بر اساس اعلام هشدار قبلی شدت بارش ها برای امشب در ارتفاعات مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گلستان پیش بینی می شود و هشدار طغیان رودخانه و سیلابی شدن مسیل ها و تندباهای لحظه ای صادر شده است.

- بر اساس اعلام هشدار قبلی شدت بارش ها برای امشب در ارتفاعات مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گلستان پیش بینی می شود و هشدار طغیان رودخانه و سیلابی شدن مسیل ها و تندباهای لحظه ای صادر شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران همراه با طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها برای عصر و شب امروز در ارتفاعات استان های مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گلستان خبر داد.

فریبا گودرزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت جوی اکنون کشورافزود: برای دو روز آینده رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال وقوع گرد و خاک در برخی نقاط استان های اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، قزوین، اصفهان، نیمه غربی یزد، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران، غرب گلستان، سیستان و بلوچستان، غرب کرمان، جنوب و شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام هشدار قبلی شدت بارش ها برای امشب در ارتفاعات مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش شدید باران در تهران، مازندران و 3 استان دیگر

پیش بینی بارش شدید باران در تهران، مازندران و 3 استان دیگر