مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-04اجتماعي

تداوم وزش باد های 120 روزه در خراسان جنوبی/ هوا گرم تر می شود


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با ادامه فعالیت بادهای 120 روزه از امروز تا اوایل هفته آینده شاهد وزش باد شدید تا خیلی شدید در استان خواهیم بود.

- جواد نخعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار داشت: مطابق با الگوی نقشه های پیش یابی با تداوم وزش باد های 120 روز در استان تا اوایل هفته آینده شاهد وقوع گرد و خاک و وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وزش باد و خیزش گرد و خاک در نیمه شرقی استان شدت بیشتری خواهد داشت، بیان داشت: وزش باد و گرد و خاک در استان سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مرز شرقی خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مرز شرقی شرایط برای توفان گرد و خاک و بروز خسارت فراهم است، تبیین کرد: این پدیده جوی آسیب به تابلوها و علایم شهری و روستایی، اختلال در ترددهای جاده ای، خسارت به درختان و غیره را به همراه خواهد داشت.

نخعی با اشاره به تغییرات دمایی در استان، گفت: طی امروز دمای هوا در استان تغییر محسوسی نخواهد داشت و از فردا تغییرات دمایی در استان افزایشی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته نوسانات دمایی در مرکز استان بین 17 درجه و 39 درجه سلسیوس ثبت شده، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته قاین و بیرجند با کمینه دمای 17 درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وزش باد های 120 روزه در خراسان جنوبی/ هوا گرم تر می شود

تداوم وزش باد های 120 روزه در خراسان جنوبی/ هوا گرم تر می شود