مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-04سياسي

مجالس حسینی در خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم های ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم های ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برگزاری مجالس ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد استانی کرونا مصوب شده است، اضافه کرد: در مناسبت های مختلف، هیئت های مذهبی نشان دادند که در رعایت پروتکل های بهداشتی، موفق عمل کردند و در ماه محرم سال جاری نیز اجرای مراسم عزاداری در فضای باز و دسته روی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی سال گذشته، تحسین مقام معظم رهبری و کارشناسان بهداشتی را به دنبال داشته است، افزود: حفظ سلامتی مردم عزادار و دلداده امام حسین (ع) مسئله مهم و با ارزشی است و باید پروتکل های بهداشتی در تمام مجالس عزاداری به نحو مطلوب رعایت شود.

حجت الاسلام رفیعی بابیان این که در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان خراسان شمالی مصوب شد که در ایام محرم رنگ بندی حذف شود، افزود: اجرای مراسم عزاداری در مکان های مسقف بالای 6متر با یک چهارم ظرفیت به شرط فاصله گذاری و تهویه مناسب و خروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس حسینی در خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

مجالس حسینی در خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود