مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-04سياسي

تنها گزینه زن در میان 7 گزینه شهرداری تهران کیست؟


شهردار جدید تهران قرار است از بین 7 گزینه معصومه آباد، علیرضا زاکانی، هابیل درویش، رستم قاسمی، مازیار حسینی، اسماعیل احمدی مقدم و محسن پیرهادی انتخاب شوند.

- فرآیند بررسی برنامه های گزینه های تصدی شهرداری تهران از روز شنبه بر اساس برنامه اعلام شده از سوی منتخبین شورای شهر تهران آغاز شد.

بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده قرار بود روز شنبه نهم مردادماه 1400 در سه نوبت اشاره شده به ترتیب آقای آبرومند، خانم آباد و در نوبت سوم آقای زاکانی حضور پیدا خواهند کرد و برنامه های خود را ارائه کنند که جمال الدین آبرومند در ادامه انصراف خود را اعلام کرد.

روز یکشنبه دهم مردادماه هم قرار بود به ترتیب علی نیکزاد، مازیار حسینی و رستم قاسمی برنامه های خود را ارائه کنند که در این ارتباط علی نیکزاد انصراف خود را برای ادامه کار اعلام کرد و رستم قاسمی هم برنامه های خود را به صورت مکتوب در اختیار منتخبین شورای شهر تهران قرار داد اما به دلیل سفر خارجی در جلسه حاضر نشد و مازیار حسینی هم برنامه های خود را ارائه کرد.

عباس علی آبادی، مهرداد بذرپاش و هابیل درویش 3 گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران بودند که بنا بر اعلام شورای شهر تهران قرار بود روز دوشنبه 11 مرداد برنامه های خود را ارائه کنند که با اعلام مهدی چمران رییس موقت منتخبین شورای شهر تهران، مهرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها گزینه زن در میان 7 گزینه شهرداری تهران کیست؟

تنها گزینه زن در میان 7 گزینه شهرداری تهران کیست؟