مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-04اجتماعي

برگزاری آزمون پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش؛ 22 مرداد


دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون پایانی جامع گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه (22 مرداد ماه) خبر داد.

- دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون پایانی جامع گروه نخست مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه (22 مرداد ماه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کچوییان در نخستین جلسه کارگروه آزمون های دانشگاه با حضور اعضا در محل دفتر معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای به عنوان دستورالعمل ابلاغی شورای عالی آموزش و پرورش در فروردین ماه سال جاری یاد کرد و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه معلم و نقش کلیدی آن در نظام آموزشی و پرورشی کشور و همچنین اهمیت دقت در جذب و تربیت معلمان، دایره شمول این دستورالعمل علاوه بر در برداشتن مهارت آموزان، بسیار وسیع تر و شامل همه معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی فعال در آموزش و پرورش به منظور تبدیل وضعیت و استخدام این افراد در این دستگاه است.

کچوییان، با تاکید بر راهکار 4-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ضرورت سنجش صلاحیت نیروهای آموزش و پرورش، آزمون صلاحیت حرفه ای را تضمینی برای استقرار کیفیت در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش؛ 22 مرداد

برگزاری آزمون پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش؛ 22 مرداد