مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-04سياسي

هیئت های مذهبی باید مردم را دغدغه مند پرورش دهند


اگرچه در تمامی هیئت های مذهبی مشکلات بسیاری وجود دارد اما درد اصلی بی دردی و بی دغدغه بودن نسبت به مردم است و هیئت باید مردم را دغدغه مند پرورش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رحیم آبفروش شب گذشته در همایش مدیران هیئات حسینی که در شبستان امیرالمؤمنین برگزار شد اظهار کرد: هیئت های مذهبی نهادهای بودند که در طی هشت سال گذشته که با بی تدبیری و ناامیدی همراه بود همگام با مردم در عرصه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، زلزله و مسئلهٔ آب در آبادان و خوزستان ورود پیدا کردند تا بتوانند ضمن خدمت به مردم از وقوع فتنه جلوگیری کنند.

دبیر جامعه ایمانی مشعر اذعان کرد: امام در برهه ای از تاریخ توانست مجموعهٔ ازهم گسیختهٔ مردم را به یکدیگر پیوند دهد و یک مجموعهٔ ملی و عمومی ایجاد کند و امروز این وظیفهٔ ما است که بتوانیم این مهم را پاس بداریم.

وی افزود: اگرچه در تمامی هیئت های مذهبی مشکلات بسیاری وجود دارد اما درد اصلی بی دردی و بی دغدغه بودن نسبت به مردم است که تبدیل به یک زنگ خطر شده و هیئت همان مکتبی است که باید مردم دغدغه مدار پرورش دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز تکلیف امام و امت مشخص است ابراز کرد: هدف امام از پیوند اقشار با سلایق مختلف این است که همه مردم بدون امتیاز طبقاتی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و ما امروز دیدیم که رهبر انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی باید مردم را دغدغه مند پرورش دهند

هیئت های مذهبی باید مردم را دغدغه مند پرورش دهند