مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-04اقتصادي

افتتاح اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد


استاندار یزد در مراسم افتتاح اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد همزمان با شروع به کار دولت جدید، یزد را قطب صنعت اسب کشور خواند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد در مراسم افتتاح اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد همزمان با شروع به کار دولت جدید، یزد را قطب صنعت اسب کشور خواند.

محمدعلی طالبی در مراسم بهره برداری اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد که شب گذشته در آغاز بکار دولت سیزدهم رقم خورد، اظهار کرد: تصور نمی شد که بتوانیم در صنعت اسب به قطب کشور تبدیل شویم، اما امروز این اتفاق افتاده است و یزد در کشور، جایگاه برتری در صنعت اسب دارد.

وی اهتمام به توسعه صنعت اسب یزد را مظهر توجه استان به پتانسیل های موجود دانست و گفت: البته به عنوان دولت، مرهون و مدیون سرمایه گذاران و فعالان این صنایع و فرصت ها هستیم.

وی با اشاره به این که دولت نیز در این حوزه سرمایه گذاری و کمک کرده است، عنوان کرد: خود این فعالان بدون کمترین چشم داشت و با تکیه بر حمایت های دولت، توانستند در راستای ارتقای یزد به جایگاه برتر بکوشند.

این مسئول با بیان این که توجه به صنعت و خصوصاً ورزش اسب سواری در سند توسعه استان و اشکذر را شاهد هستیم، تصریح کرد: این نگاه دولت و فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی بسیار ارزشمند بوده و می تواند مشارکت خوب و هدفمند را منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد

افتتاح اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد