مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-04دانش

جهاددانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی به خوبی کار می کند


جهاد دانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی کشور به خوبی کار می کند بطوریکه در دانشگاه تبریز و به ویژه در جلسات شورای فرهنگی دانشگاه از نظرات و طرح های آنها استفاده می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: جهاد دانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی کشور به خوبی کار می کند بطوریکه در دانشگاه تبریز و به ویژه در جلسات شورای فرهنگی دانشگاه از نظرات و طرح های آنها استفاده می شود.

میررضا مجیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی در سال 59 و بعد از تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و در بحث مسائل فرهنگی و مدیریتی کردن دانشگاه نقش ویژه ای داشت اما از سال 65 از مدیریت دانشگاه ها حذف شد و اهداف دیگری را جایگزین کرد.

وی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در جنگ تحمیلی ادامه داد: این نهاد از سال 59 تا 65 در ارتباط با مسائل حساس جامعه از جمله جنگ تحمیلی نقشی اساسی را ایفا کرده و مسئولیت تولید ادوات جنگی را بر عهده گرفت که هر سال در روز 27 دی ماه، یاد و خاطره ی شهدای جهاد دانشگاهی را گرامی می داریم.

مجیدی در خصوص سایر فعالیت های جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: خبرگزاری های دانشجویان ایران (ایسنا) و بین المللی قرآن (ایکنا) با برقراری ارتباطی موثر با دانشجویان نقش مهمی را در جامعه و دانشگاه ایفا کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی به خوبی کار می کند

جهاددانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی به خوبی کار می کند