مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-04پزشكي

عادی انگاری وضعیت نارنجی خواف را به قرمز تبدیل می کند


چنانچه مردم کرونا و وخامت انتشار این ویروس را جدی نگیرند و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را عادی انگاری کنند به زودی باید شاهد تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز در این شهرستان باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خواف گفت: چنانچه مردم کرونا و وخامت انتشار این ویروس را جدی نگیرند و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را عادی انگاری کنند به زودی باید شاهد تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز در این شهرستان باشیم.

حسین سنجرانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتداء امسال تاکنون نتیجه تست 110 بیمار مراجعه کننده به بیمارستان های این شهرستان مثبت اعلام شده که بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی با اشاره به فوت پنج بیمار کرونا مثبت در سال جاری، افزود: واکسن یک راه ایمن برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک است که با پیگیری های انجام شده تعداد 8999 دوز واکسن کرونا تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: تا کنون گروه های هدف شامل سالمندان، میانسالان، بیماران زمینه ای، مشاغل خاص، مراکز تجمعی، کادر بهداشت و درمان و سایر گروه ها واکسینه شدند و از شهروندان درخواست می شود نسبت به انجام واکسیناسیون همکاری لازم را با ما در درمان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری وضعیت نارنجی خواف را به قرمز تبدیل می کند

عادی انگاری وضعیت نارنجی خواف را به قرمز تبدیل می کند