مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-04سياسي

چه مدت بعد از دریافت واکسن کرونا می توانیم اهدای خون داشته باشیم؟


معاون فنی مرکز اهدای خون استان قم گفت: افرادی که واکسن کرونا دریافت کردند معمولاً 3 تا 4 هفته (البته در خصوص انواع واکسن ها این مدت زمان متفاوت است) از انتقال خون معاف هستند، - ایسنا/قم معاون فنی مرکز اهدای خون استان قم گفت: افرادی که واکسن کرونا دریافت کردند معمولاً 3 تا 4 هفته (البته در خصوص انواع واکسن ها این مدت زمان متفاوت است) از انتقال خون معاف هستند، لذا بعد از اتمام این دوره و در صورتی که علائم دریافت واکسن در آن ها بروز پیدا نکند می توانند بدون هیچ مشکلی به امر مشغول شوند.

روند واکسیناسیون هنوز در بسیاری کشورها به طور کامل محقق نشده و کرونا همچنان گریبان گیر است، اما این روند مانع از انتقال خون در جوامع نبوده و مشکلی برای اهداکنندگان پیش نخواهد آورد.

در هر کجای این کره خاکی، انسانیت و نوع دوستی فراتر از کینه توزی و دشمنی در اولویت است، موهبتی الهی که از سرشت آدمی سرچشمه می گیرد و در انسانی کمال گرا به وفور یافت می شود.

اهدای خون، اهدای زندگی دوباره برای آدمی است، فرصتی باارزش و نعمتی گران مایه که خداوند توسط بندگان خود بر مخلوق روا می دارد، چه بسا که مغتنم شمرده شود و کسب فضائل و دوری از رذایل دنیوی را پی ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه مدت بعد از دریافت واکسن کرونا می توانیم اهدای خون داشته باشیم؟

چه مدت بعد از دریافت واکسن کرونا می توانیم اهدای خون داشته باشیم؟