مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-03اجتماعي

آغاز فعالیت 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور از فردا 14 مرداد به مدت یک هفته آماده ارائه خدمات کنکور به دانش آموزان و داوطلبان کنکور هستند.

- ایسنا/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور از فردا 14 مرداد به مدت یک هفته آماده ارائه خدمات کنکور به دانش آموزان و داوطلبان کنکور هستند.

جمیل عباسی غریب در گفت وگو با ایسنا از آغاز فعالیت مراکز انتخاب رشته کنکور در استان از فردا، 14 مرداد خبرداد و اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور، 30 مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا 21 مرداد، آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأیید آموزش و پرورش است.

وی افزود: انتخاب رشته رایانه ای با کمک بیش 100 مشاور با تجربه آموزش و پرورش گیلان از زمان اعلام نتایج تا مهلت قانونی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه بیش از 37 هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، یادآور شد: داوطلبان انتخاب رشته کنکور می توانند تا روز پنج شنبه، 21 مرداد با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان

آغاز فعالیت 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان