مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-03دانش

نقش تحقیقات جهاد دانشگاهی در دستیابی به دانش های پیشرفته


جهاد دانشگاهی تاکنون نشان داده است که با تکیه بر دانش متخصصان و با انجام تحقیقات علمی به خصوص در حوزه سلول های بنیادی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه شهرکرد گفت: جهاد دانشگاهی تاکنون نشان داده است که با تکیه بر دانش متخصصان و با انجام تحقیقات علمی به خصوص در حوزه سلول های بنیادی، بانک خون بند ناف نوزاد، پیوند مغز استخوان و .

توانسته به خوبی موانع را کنار بزند و به دانش های پیشرفته و نوین دست پیدا کند.

سعید کریمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی جهاددانشگاهی در کنار سایر مجموعه های علمی دانشگاهی قابل تحسین است، اظهار کرد: در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت های جهاد دانشگاهی از سلول های بنیادی تا فرستنده های رادیویی و ساخت مته های حفاری، همگی ارزشمند هستند.

وی افزود: در حوزه آموزش نیز ابتکار جهاددانشگاهی در ایجاد دوره های کارشناسی ارشد و دکتری از اقدامات موثر این نهاد در حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم و یا چهارم است و راه اندازی خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مسابقات مناظره دانشجویی از دیگر ابتکارات مناسب جهاددانشگاهی در عرصه فرهنگی و اجتماعی کشور محسوب می شوند.

رییس دانشگاه شهرکرد در خصوص نقش جهاددانشگاهی در عبور از موانع و دستیابی به دانش های پیشرفته، تصریح کرد: این نهاد به عنوان پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تحقیقات جهاد دانشگاهی در دستیابی به دانش های پیشرفته

نقش تحقیقات جهاد دانشگاهی در دستیابی به دانش های پیشرفته