مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:202021-08-03فرهنگي

جشنی که از یک اتفاق نگران کننده خبر می دهد


دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران با اعلام نام دو هنرمندی که امسال تجلیل می شوند، از یک اتفاق نگران کننده در سینمای مستند خبر داد که در این جشن بروز کرده و نیازمند ارزیابی و تحلیل است.

- دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران با اعلام نام دو هنرمندی که امسال تجلیل می شوند، از یک اتفاق نگران کننده در سینمای مستند خبر داد که در این جشن بروز کرده و نیازمند ارزیابی و تحلیل است.

دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران به دبیری شهرام درخشان پس از یک سال تاخیر به دلیل شیوع کرونا، شامگاه جمعه، 15 مردادماه در محوطه باز خانه سینما و به صورت آنلاین برگزار می شود.

درخشان در گفت وگویی با ایسنا ضمن تشریح جزییاتی از این جشن اعلام کرد که طبق روال هر دوره بزرگداشتی برای هنرمندان عرصه مستند برگزار می شود که امسال قرار است از آقایان حمیدرضا احمدی لاری و سام کلانتری تجلیل شود.

او با آرزوی حال خوب برای مردم در این روزها می گوید: شاید برگزاری جشن در این شرایط که حال خوبی نداریم، سوء تفاهم ایجاد کند ولی واقعیت این است که فقط اسم آنچه برگزار می کنیم، جشن است وگرنه هیچ نشانه ای از جشن نداریم و نخواهیم داشت و مایل هم نیستیم که در این اوضاع داشته باشیم، چون الان وقت شادمانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنی که از یک اتفاق نگران کننده خبر می دهد

جشنی که از یک اتفاق نگران کننده خبر می دهد