مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:152021-08-03سياسي

مالکی: کابینه سیزدهم جسور و انقلابی باشد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی دولت سیزدهم جسارت و انقلابی بودن آن است، گفت که انتظار می رود وزرای دولت آینده روحیه جهادی داشته و پاک دست باشند تا بتوانند اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی دولت سیزدهم جسارت و انقلابی بودن آن است، گفت که انتظار می رود وزرای دولت آینده روحیه جهادی داشته و پاک دست باشند تا بتوانند اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهند.

فداحسین مالکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صحبت های ابراهیم رییسی رییس دولت سیزدهم در مراسم تنفیذ، اظهار کرد: صحبت های آقای رییسی بعد از مراسم تنفیذ فوق العاده مهم بود.

نشان داد که ایشان به خوبی شرایط فعلی جامعه را تشخیص داده و از مشکلات در حوزه های اقتصادی، معیشتی، مسائل فرهنگی و بی عدالتی ها و رانت ها و فسادها اطلاع دارد.

وی افزود: در این شرایط انتظار می رود که تیم دولت آقای رییسی نیز به این موارد توجه کند، مجلس هم این مسائل را مورد توجه قرار می دهد و به دولت کمک می کند.

مالکی با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی دولت سیزدهم جسارت و انقلابی بودنش است، گفت: با توجه به هماهنگی مجلس و قوه قضاییه با دولت هیچ بهانه ای برای دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: کابینه سیزدهم جسور و انقلابی باشد

مالکی: کابینه سیزدهم جسور و انقلابی باشد