مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:002021-08-03اقتصادي

فروش 134 انشعاب در پلدختر


مدیر شرکت توزیع برق پلدختر از فروش 134 انشعاب به مبلغ 285 میلیون تومان در این شهرستان طی سه ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر شرکت توزیع برق پلدختر از فروش 134 انشعاب به مبلغ 285 میلیون تومان در این شهرستان طی سه ماهه امسال خبر داد.

محمدطاهر متش پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بحران کمبود برق مصرفی و خاموشی های پیش آمده امسال با تلاش بیشتر از سالیان قبل، برنامه های مدیریت مصرف درحال پیگیری است و اخذ تفاهم نامه با کشاورزان و صنعت به عمل آمده که با پیگیری های مستمر مصرف آنها پایش می شود.

وی اضافه کرد: در زمینه برخورد با ادارات پرمصرف طبق دستورالعمل توانیر مبنی بر کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات، در دو مانور و برگزاری برنامه های بازدید مستمر و نشست ها و هماهنگی ها با مسئولین امر شهرستان، لزوم صرفه جویی در مصرف برق تبیین شده است و طی این بازدیدها که تا پایان فصل گرما ادامه خواهد داشت با ادارات پرمصرف برخورد خواهد شد.

محمدطاهر متش پور افزود: در سه ماهه گذشته 134 انشعاب به مبلغ 285 میلیون تومان به فروش رسیده که شش انشعاب مربوط به مشترکین دیماندی بوده است.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: همچنین میزان انرژی برای 320 مشترک به میزان 12 میلیون و 529 هزار کیلو وات انجام شده که مبلغ برآورد به میزان 270 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 134 انشعاب در پلدختر

فروش 134 انشعاب در پلدختر