مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 23:552021-08-03سياسي

شورای پنجم شیراز با استفاده از خرد جمعی اقدامات قابل توجهی انجام داد


شورای پنجم شهر شیراز با استفاده از خرد جمعی و تکیه بر متخصصین اقدامات قابل توجهی برای توسعه این کلانشهر انجام داد و امید است در شورای ششم شاهد تداوم این تلاش ها باشیم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: شورای پنجم شهر شیراز با استفاده از خرد جمعی و تکیه بر متخصصین اقدامات قابل توجهی برای توسعه این کلانشهر انجام داد و امید است در شورای ششم شاهد تداوم این تلاش ها باشیم.

عنایت الله رحیمی در دیدار اعضای شورای پنجم شهر شیراز با بیان اینکه برای تامین آسایش و رفاه شهروندان شیراز و فرزندان خود تلاش کردیم از نهاد شورا دفاع کنیم، اظهار کرد: تغییر نخبگان و مسئولان بر مبنای قانون انجام می شود و امیدواریم در این رهگذر شاهد توسعه و زیباتر شدن شیراز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، او با اشاره به اینکه اطلاع رسانی اقدامات شورا باید در تناسب با کارها و خدمات انجام می شد، ادامه داد: در زمینه مسائل نرم افزاری کارهای بسیار ارزشمندی در زمینه شفافیت، تعارض منافع و اصلاح ساختاری انجام شده و ایجاد مرکز پژوهش ها که اقدامات علمی و الهام بخش در حوزه های مختلف شهرسازی و امور مختلف شهر را انجام می دهد، بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای پنجم شیراز با استفاده از خرد جمعی اقدامات قابل توجهی انجام داد

شورای پنجم شیراز با استفاده از خرد جمعی اقدامات قابل توجهی انجام داد