مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 23:002021-08-03ورزشي

خواستیم تبانی تیم های دیگر را برملا کنیم، حق خودمان ضایع شد!


مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در واکنش به کسر 6 امتیاز از این تیم در لیگ دسته 2 کشور در جدول فصلی که به پایان رسید و فصل آینده، گفت: این رای هیچ استناد حقوقی ندارد و عزیزی خادم رییس فدراسیون یک حکم دستوری را به کمیته اخلاق داده است تا اتفاقات لیگ یک و .

- خواستیم تبانی تیم های دیگر را برملا کنیم، حق خودمان ضایع شد! ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در واکنش به کسر 6 امتیاز از این تیم در لیگ دسته 2 کشور در جدول فصلی که به پایان رسید و فصل آینده، گفت: این رای هیچ استناد حقوقی ندارد و عزیزی خادم رییس فدراسیون یک حکم دستوری را به کمیته اخلاق داده است تا اتفاقات لیگ یک و لیگ برتر را پوشش دهند و بگویند ما برخورد کرده ایم.

غلامحسین قنواتی در گفت و گو با ایسنا، درباره رای کمیته اخلاق مبنی بر کسر 6 امتیاز از تیم شهرداری ماهشهر در جدول فصلی که به پایان رسید و فصل آینده، اظهارکرد: ما این رای را قبول نداریم زیرا سر سوزنی در این تبانی ها دخالت نداشتیم.

جالب است که ما شروع کننده شکایت به دلیل بحث تبانی ها بودیم و ما گفتیم تیم عامری، شهید قندی یزد و بوکان تبانی کرده اند اما بعد ما را به کمیته اخلاق دعوت می کنند و می گویند چرا به تیم پاس همدان 6 گل زده اید؟ آیا من به بازیکنم می توانم بگویم گل نزنید؟ ما در در 9 بازی پایانی به هفت برد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستیم تبانی تیم های دیگر را برملا کنیم، حق خودمان ضایع شد!

خواستیم تبانی تیم های دیگر را برملا کنیم، حق خودمان ضایع شد!