مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 22:102021-08-03بين الملل

تیراندازی در اطراف پنتاگون و کشته شدن دو آمریکایی


رسانه های آمریکایی روز سه شنبه به وقت محلی از تیراندازی در اطراف ساختمان وزارت دفاع آمریکا خبر دادند که به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس یک مامور پلیس و یک مظنون این حادثه کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خبرنگار شبکه سی بی اس آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی گزارش داد نیرو های پلیس پنتاگون می گویند در خارج از مقر پنتاگون و محل ورودی مترو و اتوبوس ها تیراندازی صورت گرفته است.

به گفته وی، به نیرو ها و کارکنان پنتاگون هشدار داده شده است نیرو هایی که داخل ساختمان هستند، داخل بمانند و نیرو هایی که در خارج هستند به محل کار خود وارد نشوند تا پلیس کار خود را انجام دهد.

خبرنگار شبکه فاکس نیوز به نقل از مقام های پلیس اعلام کرد در پی تیراندازی در نزدیک ایستگاه مترو در اطراف ساختمان پنتاگون، جو امنیتی در وزارت دفاع آمریکا برقرار شده و این ساختمان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته و بسته شده است.

خبرنگار آسوشیتدپرس نیز می گوید صدای چندین تیراندازی را شنیده است.

آسوشیتدپرس گزارش داده است که لوید آستین وزیر دفاع و ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش در زمان تیراندازی در دیدار با جو بایدن رییس جمهوری بودند.

آژانس محافظت از پنتاگون نیز در حساب کاربری خود در توییتر با تایید این حادثه نوشت که این مرکز به دلیل فعالیت پلیس بسته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در اطراف پنتاگون و کشته شدن دو آمریکایی

تیراندازی در اطراف پنتاگون و کشته شدن دو آمریکایی