مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 22:102021-08-03بين الملل

واکنش آمریکا به حادثه امروز در دریای عمان


وزارت خارجه آمریکا در مورد حوادث روی داده عصر امروز در دریای عمان اعلام کرد که هنوز ارائه توضیح برای حادثه دریایی در این منطقه بسیار زود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزرات خارجه آمریکا افزود که واشنگتن به همکاری و تبادل اطلاعات با شرکای خود در مورد این حادثه ادامه می دهد.

چهار کشتی عصر امروز در نزدیکی سواحل امارات هشداری را مخابره کردند که آن ها تحت شرایط نامعلومی کنترل خود را از دست دادند.

واحد عملیات تجارت دریایی ارتش انگلیس گزارش داد که احتمالا افراد مسلح کنترل یکی از کشتی ها به نام آسفالت پرینسس را در اختیار گرفتند.

اخبار جهت دار و مشکوکی از بعدازظهر امروز از سوی برخی رسانه های آمریکایی و انگلیسی درباره رخداد های دریایی در خلیج فارس و دریای عمان منتشر و به صورت گسترده توسط برخی رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای بازنشر شده است.

اگرچه هیچ یک از اخبار منتشر شده دارای منبع روشن و مورد تایید نیست و از قول منابع غیرمشخص منتشر شده، اما جهت گیری مجموعه خبر های ذکر شده، القاء وجود ناامنی در خطوط کشتیرانی در خلیج فارس و دریای عمان است.

به دنبال انتشار این خبر، بلافاصله برخی رسانه های غربی دیگر از احتمال ربایش، حمله پهپادی و پیاده شدن تعدادی کماندو روی این کشتی خبر دادند که هیچ یک از موارد ذکر شده مستند به اخبار منابع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به حادثه امروز در دریای عمان

واکنش آمریکا به حادثه امروز در دریای عمان