مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 22:052021-08-03بين الملل

میشل عون: عاملان انفجار بیروت مجازات خواهند شد


رییس جمهوری لبنان در سالگرد انفجار مهیب بیروت پایتخت این کشور که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت گفت: با خانواده های شهدا عهد می بندم که خون های ریخته شده هدر نخواهد رفت و حقیفت روشن و مسئولان این فاجعه به طور عادلانه مجازات خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا میشل عون روز سه شنبه در سخنانی با بیان اینکه بنده در برابر پایداری ملت که تمام مصیبت ها را متحمل شده است سر تعظیم فرود می آورم افزود: من درد خانواده ها و دوستانی که عزیزان شان را در انفجار بیروت از دست دادند، درک می کنم و خود را جزو کسانی می دانم که عزیزترین افرادشان در آن روز از دست دادند.

وی گفت: از صمیم قلب به پایتخت محبوب مان بیروت می گویم که حقیقت روشن خواهد شد و هر گناهکاری سزای عمل خود را خواهد دید و بیروت بار دیگر بلند خواهد شد.

میشل عون همچنین خاطرنشان کرد: بنده با همکاری نخست وزیر مکلف و بر اساس الزامات قانون اساسی، تمامی تلاش خود را برای رفع موانع موجود در برابر تشکیل دولت نجات بخش به کار می بندم.

دولتی که با تجربیات، شایستگی ها و پاکی اعضای خود قادر است اصلاحات مطلوب را انجام دهد.

وی افزود: فروپاشی اقتصادی و مالی، شکست های حیاتی و معیشتی، روانی و امنیتی که در دو سال اخیر رخ داده، بیانگر فروپاشی توانمندی ها و نهاد های دولت لبنان است و انفجار 4 اوت این احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون: عاملان انفجار بیروت مجازات خواهند شد

میشل عون: عاملان انفجار بیروت مجازات خواهند شد