مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 19:252021-08-03سياسي

معرفی واحدهای بی توجه به دستورالعمل های بهداشتی به دستگاه قضایی


به گفته جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا گیلان رخی از اصناف، مشاغل، رستوران ها و تالارها با وجود اخطارهای مکرر مسؤولان بهداشتی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجه هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت کرونا در گیلان بسیار وخیم است، اظهار کرد: دلتا ویروس کرونا در گیلان به شدت در حال گسترش بوده و هر روز بر تعداد بیماران کرونایی در این استان افزوده شده که نشان دهنده وخیم بودن شرایط در دیار میرزا است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: به دستور استاندار گیلان و با توجه به شیوع بسیار شدید کرونا در گیلان جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت و مبارزه با این ویروس برگزار شد.

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تشدید نظارت بر اصناف و اماکن عمومی در این استان بیان کرد: متأسفانه پروتکل های بهداشتی در اصناف و اماکن عمومی به هیچ وجه رعایت شده و گیلان جزو پنج استان آخر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

قاسم نژاد، از معرفی  برخی اصناف متخلف به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: برخی از اصناف، مشاغل، رستوران ها و تالارها با وجود اخطارهای مکرر مسؤولان بهداشتی به رعایت  دستورالعمل های بهداشتی بی توجه هستند، لذا باید این 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی واحدهای بی توجه به دستورالعمل های بهداشتی به دستگاه قضایی

معرفی واحدهای بی توجه به دستورالعمل های بهداشتی به دستگاه قضایی