مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-03اقتصادي

شرطی برای واگذاری 50 تن طلای سرخ به یک شرکت/ کسی پاسخگو نیست


نایب رییس انجمن زعفران خراسان جنوبی گفت:حدود 50 تن از زعفران هایی که از سال های قبل در انبارها مانده بود به شرط صادرات به یک شرکت واگذار شد و هیچ شفاف سازی در خصوص سازوکار این واگذاری نیز انجام نشد.

- نایب رییس انجمن زعفران خراسان جنوبی گفت:حدود 50 تن از زعفران هایی که از سال های قبل در انبارها مانده بود به شرط صادرات به یک شرکت واگذار شد و هیچ شفاف سازی در خصوص سازوکار این واگذاری نیز انجام نشد.

علی حسینی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف زعفران هایی که در انبارها مانده بود مشخص شد یا خیر؟ گفت: سازمان تعاون روستایی نزدیک50 تن زعفرانی که از سال های قبل در انبارها باقی مانده بود را در اقدامی به یک شرکت خصوصی به شرط صادرات واگذار کرد.

در حالی که کاملا مشخص بود زعفران تولید سه سال پیش در بازارهای خارجی جایی ندارد.

وی ادامه داد:دقیقا مشخص نیست که این میزان زعفران با چه سازوکار و تعهدی به آن شرکت واگذار شده است و اساسا چرا باید این مقدار زعفران که معادل 10 درصد تولید زعفران کشور در یکسال است به یک شرکت و یک شخص داده شود؟ در حقیقت هیچ شفاف سازی در این زمینه انجام نشده است.

نایب رییس انجمن زعفران خراسان جنوبی اضافه کرد:بارها اعلام کردیم که این زعفران ها قابلیت صادرات ندارند و در نهایت سر از بازارهای داخلی درخواهند آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرطی برای واگذاری 50 تن طلای سرخ به یک شرکت/ کسی پاسخگو نیست

شرطی برای واگذاری 50 تن طلای سرخ به یک شرکت/ کسی پاسخگو نیست