مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-03سياسي

نیک بین: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن نیست


طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن نیست بلکه به دنبال حمایت از کاربران و ایجاد یک فضای امن در اینترنت کشور است.

- حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت:  طرح حمایت از مجازی با آنچه تحت صیانت از این حوزه مطرح می شود متفاوت است.

وی افزود: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن اینترنت، اینستاگرام و امثال آن نیست بلکه به دنبال قانونمند کردن و ساماندهی این فضا است و می خواهد مردم از یک اینترنت امن برخوردار باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه کسب و کارهای مردم در فضای مجازی را تعطیل نمی کند بلکه با ساماندهی فضای مجازی و ایجاد یک بستر مناسب برای فعالیت ها در این حوزه موجبات کسب و کار اینترنتی مردم را نیز فراهم خواهد آورد.

نیک بین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسائل مهمی همچون امور معیشتی مردم، آب و برق و امسال آن در دستور صحن مجلس است ترجیح نمایندگان بر این شد تا طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی براساس اصل 85 قانون اساسی در یک فضای تخصصی و در کمیسیون مشترک مورد بحث و بررسی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن نیست

نیک بین: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن نیست