مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-03بين الملل

پشت پرده تلاش رسانه ای غرب برای القاء ناامنی در منطقه


یک منبع ارشد نظامی حاضر در خلیج فارس گفت: بر اساس گزارش نیروهای دریایی ایران در دریای عمان و خلیج فارس، شرایط عبور و مرور شناورهای تجاری کاملا عادی است و تاکنون هیچ گزارشی از وقوع رخداد غیر قابل کنترل در منطقه اعلام نشده است.

- گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: از بعدازظهر امروز سه شنبه 12 مردادماه اخبار جهت دار و مشکوکی از سوی برخی رسانه های آمریکایی و انگلیسی در خصوص رخدادهای دریایی در خلیج فارس و دریای عمان منتشر و کشورمان بلافاصله به این موضوعات واکنش نشان داد و با مشکوک دانستن انتشار اخبار غیر رسمی از بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی ها در منطقه خلیج فارس و دریای عمان، نسبت به هرگونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد.

خطیب زاده با اعلام آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای منطقه در این زمینه افزود: نیروهای دریایی ایران آماده کمک و امدادرسانی به کشتی های عبوری در منطقه هستند و در صورت بروز مشکل در سامانه های ناوبری، جمهوری اسلامی ایران آماده کمک رسانی و بررسی موضوع از نزدیک می باشد.

در همین خصوص؛ یک منبع ارشد نظامی حاضر در منطقه خلیج فارس به نورنیوز گفت: بر اساس گزارش نیروهای دریایی ایران در دریای عمان و خلیج فارس، شرایط عبور و مرور شناورهای تجاری کاملا عادی است و تاکنون هیچیک از منابع رسمی دریانوردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تلاش رسانه ای غرب برای القاء ناامنی در منطقه

پشت پرده تلاش رسانه ای غرب برای القاء ناامنی در منطقه