مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 18:452021-08-03پزشكي

روند صعودی ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی /تکمیل تخت های 3 بیمارستان ارومیه


معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افزایش بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: چنانچه پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و سیر فزاینده بستری بیماران با همین روند ادامه پیدا کند به ویژه در ارومیه برای تامین تخت های بیمارستانی .

-  ابراهیم حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از افزایش بیماران بستری شده بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش شمار ابتلایان به بیماری کرونا و تعداد بیماران بستری در استان چنانچه پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و سیر فزاینده بستری بیماران با همین روند ادامه پیدا کند برای تامین تخت های بیمارستانی دچار مشکل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تاکنون با توجه به افزایش بیماران بستری شده در مراکز درمانی همکاران بهداشت و درمان، شرایط را تحت کنترل داشته و وضعیت موجود را مدیریت کردند تا با مشکل خاصی مواجه نشوند.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه به طور کامل پرشده است و تخت های بیمارستانی اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان های امام خمینی و امام رضا نیز در ارومیه تکمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی /تکمیل تخت های 3 بیمارستان ارومیه

روند صعودی ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی /تکمیل تخت های 3 بیمارستان ارومیه