مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 18:402021-08-03حوادث

ربودن کودک به خاطر اختلاف با پدر


اختلاف مالی دو مرد با یکدیگر که منجر به ربودن کودک 9 ساله یکی از آنها شده بود پس از 48 ساعت با دستگیری عامل اصلی این گروگانگیری و رهایی کودک پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پنجم مرداد در پی ربایش پسر بچه ای 9 ساله در یکی از محلات شهرستان دلگان از توابع منطقه بلوچستان در جنوب سیستان و بلوچستان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

در بررسی به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش این کودک را که در حال بازی جلوی خانه شان بوده ربوده و بسرعت از محل متواری شده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای برای رهایی وی آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد؛ متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، در کمتر از 48 ساعت محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی و مأموران در عملیاتی ضربتی وارد عمل شدند و با آزادسازی وی، عامل اصلی این گروگانگیری را نیز دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربودن کودک به خاطر اختلاف با پدر

ربودن کودک به خاطر اختلاف با پدر