مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-03دانش

آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه های آزاد استان اصفهان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از آغاز واکسناسیون کووید 19 اعضای هیأت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نجفی با اعلام خبر آغاز واکسناسیون کووید 19 اعضای هیأت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری، بیش از 4 هزار و 500 نفر از اساتید واحد های دانشگاهی در گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی 1401ـ 1400 و ضرورت واکسیناسیون اساتید و دانشجویان علیه ویروس کرونا، طبق برنامه ریزی انجام شده، این مهم در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: تزریق واکسن به اعضای هیأت علمی و اساتید حق التدریس این دانشگاه از امروز سه شنبه در سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آغاز شده و تا یک هفته آینده ادامه می یابد.

نجفی عنوان کرد: بر اساس همکاری با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشارکت سپاه استان، از یک هفته قبل، مرکز واکسیناسیون شرق کلانشهر اصفهان در این دانشگاه راه اندازی شده که علاوه بر رده های سنی اعلام شده، کلیه اساتید، کارمندان و دانشجویان طبق برنامه ریزی و زمان بندی های ابلاغی، خواهند توانست در این مرکز واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه های آزاد استان اصفهان

آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه های آزاد استان اصفهان