مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-03اجتماعي

مازندران/ سیلاب دوباره به بخش کوهستانی بلده در شهرستان نور خسارت زد


درحال حاضر به دلیل این سیلاب راه ارتباطی روستاهای بل ، کلاک سفلی ، کلاک علیا ، کلیک ، زرین کمر ، مرش  و یوش مسدود شده است.

- درحال حاضر به دلیل این سیلاب راه ارتباطی روستاهای بل ، کلاک سفلی ، کلاک علیا ، کلیک ، زرین کمر ، مرش  و یوش مسدود شده است.

بارندگی شدید عصر سه شنبه در بخش کوهستانی بلده از توابع شهرستان نور علاوه بر آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در قسمت های مختلف این شهر ، راه ارتباطی هفت روستا را با مرکز این بخش قطع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، بارندگی غرب استان مازندران که از روز شنبه هفته جاری در منطقه شروع شده بود تا عصر امروز به طور متناوب ادامه داشت که این بارندگی باعث جاری شدن سیلاب در برخی از نقاط غرب ا ستان مازندران و خصوصا شهر بلده از توابع شهرستان نور شده است.

بارش شدید باران چند روز گذشته در بخش بلده شهرستان نور علاوه بر آسیب به بخش های کشاورزی و تاسیسات ، به تعدادی واحدهای مسکونی روستاهای این منطقه خسارت وارد شد.

بخشدار بلده سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : به دنبال بارش شدید باران که عصر امروز به مدت یک ساعت در این منطقه بارید، باعث جاری شدن سیلاب در شهر بلده و روستاهای اطراف شده است.

ایمان علیزاده افزود: این سیلاب در بلوار اصلی شهر بلده به حدی بود که یک دستگاه خودروی پیکان که در مسیر پارک شده بود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران/ سیلاب دوباره به بخش کوهستانی بلده در شهرستان نور خسارت زد

مازندران/ سیلاب دوباره به بخش کوهستانی بلده در شهرستان نور خسارت زد