مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:352021-08-03دانش

آغاز واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد شیراز


واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز صبح امروز همزمان با واحدهای دانشگاهی سراسر کشور شروع شد.

- ایسنا/فارس واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز صبح امروز همزمان با واحدهای دانشگاهی سراسر کشور شروع شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فارس سه شنبه 12 مرداد در این خصوص به خبرنگاران گفت: در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه و همچنین استفاده از ظرفیت و پتانسیل های دانشگاه در امر خدمت رسانی به مردم و در کنار مسئولان بودن، مرکز بزرگ واکسیناسیون شهر جدید صدرا در سالن ورزشی دانشکده هنر و معماری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، دانشگاه علوم پزشکی فارس و مرکز بهداشت والفجر شیراز برای واکسیناسیون آحاد مردم و دانشگاهیان استان فعالیت خود را از یک هفته پیش آغاز کرده است.

زینب السادات هجرتی افزود: در این پایگاه با ایجاد هفت خط واکسیناسیون از ساعت 6 صبح تا 13 بعدازظهر، امکان تزریق بیش از هزار دُز واکسن در هر روز فراهم شده است.

او با اشاره به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی فارس در ایجاد مرکز واکسیناسیون در سراسر استان گفت: در واحدهای دانشگاهی استان آمادگی این را داریم که بتوانیم مراکز واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان را راه‎اندازی و در مرحله بعدی، واکسیناسیون عمومی را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد شیراز

آغاز واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد شیراز