مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-03سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اقدامات اثرگذاری در عرصه های ملی دارد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی است که از نخستین روزها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و با توجه به اینکه دستگاه ها و نهادهای مختلفی فعالیت های تبلیغی داشتند گاه تبلیغات با ناهماهنگی هایی مواجه بود.

از این رو مناسب ترین راهکار این بود که مرکزی تشکیل شود و تمام ارگان ها و سازمان ها در آن جمع باشند تا بتوانند موضوعات را قبل از اینکه به مردم عرضه کنند، هماهنگ شود و لذا منجر به تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد و مدت هاست که ثمره آن را نظام مقدس جمهوری اسلامی تجربه می نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اقدامات اثرگذار و متنوع خود و با بهره گیری از روش های نوین و نظرات نخبگان و صاحب نظران توانسته به خوبی در عرصه گرامیداشت آیین های ملی و مذهبی این سرزمین بدرخشد و این درخشش به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شورا فرموده اند این اهمیت دارد که یک دستگاهی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود بیاید و در طول سالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اقدامات اثرگذاری در عرصه های ملی دارد

شورای هماهنگی تبلیغات اقدامات اثرگذاری در عرصه های ملی دارد