مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-03اقتصادي

آغاز اعمال محدودیت های شبانه از ساعت 22 امشب/ با تعطیلی اصفهان موافقت نشد


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی استان اصفهان وکمبود امکانات بیمارستانی محدودیت های جامع و منع تردد شبانه مجدد از امشب اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اصفهان خاطر نشان کرد: بیش از 50 درصد تست های پی سی آر مثبت اعلام می شود و بستری ها به راهروها و فضاهای اطراف بیمارستان نیز انتقال پیدا کرده است.

اجرای طرح جامع هوشمند محدودیت وی با اشاره به طرح جامع هوشمند محدودیت ها برای کنترل هرچه زودتر چرخه انتقال ویروس کرونا گفت: در پنج محور این محدودیت ها تعیین شده که ادارات با یک سوم و دوم سوم دورکاری برای مشاغل غیرضروری فعال و مشاغل گروه های 2، 3 و 4 هم تعطیل خواهند شد.

غلامی از تعطیلی کلیه شهربازی ها و مراکز آموزشی غیر انتفاعی و غیره گفت و افزود: رعایت این ضوابط به ترتیب به عهده شهرداری و آموزش و پرورش است و سایر مکان ها نیز بر اساس صنف مربوطه باید رصد شود.

وی خاطر نشان کرد: کلیه رستوران ها و اغذیه فروشی ها نیز باید به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند و باشگاه های ورزشی و بدنسازی و فعالیت های جمعی نیز مجاز به فعالیت نیستند.

منع تردد شبانه از ساعت 11 شب سخنگوی ستاد استانی مقابله با انتقال داده و موافقت نشد بنابراین با تعطیلی استان مواجه نیستیم و تنها باشد شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی پایبند باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعمال محدودیت های شبانه از ساعت 22 امشب/ با تعطیلی اصفهان موافقت نشد

آغاز اعمال محدودیت های شبانه از ساعت 22 امشب/ با تعطیلی اصفهان موافقت نشد