مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-03سياسي

تذروی: نگاه و روحیه انقلابی جهاددانشگاهی قابل ستایش است


عضو شورای شهر شیراز، اقدامات جهاددانشگاهی را به مثابه فعالیت های جهادی توصیف کرد و گفت: نگاه انقلابی، فکر جهادی و نگاه به توانمندی و قابلیت های جهاددانشگاهی قابل تقدیر و ستایش است.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز، اقدامات جهاددانشگاهی را به مثابه فعالیت های جهادی توصیف کرد و گفت: نگاه انقلابی، فکر جهادی و نگاه به توانمندی و قابلیت های جهاددانشگاهی قابل تقدیر و ستایش است.

محمدتقی تذروی چهارشنبه 13 مرداد با حضور در جهاددانشگاهی فارس، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس را تبریک گفت و بیان کرد: قریب به 41 سال از عمر با برکت این نهاد انقلابی می گذرد و امام راحل با نگاه بلند خود در ابتدای انقلاب لزوم تاسیس جهاددانشگاهی در مجموعه دانشگاهی را ضروری دیدند و امروز پس از گذشت چهار دهه از فعالیت این مجموعه، همچنان ضرورت و نیاز این نهاد انقلابی احساس می شود.

عضو شورای شهر شیراز با بیان این که جهاددانشگاهی صرفا تک بعدی نیست و امروز در همه ابعاد مختلف جامعه اعم از آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، اشتغالزایی و .

جامعه در حال رشد است، گفت: امروز ثابت شده که در کنار مجموعه دانشگاهی، گروههای جهادی هم می توانند فعالیت کنند.

تذروی که معتقد است جهاددانشگاهی برای رسیدن به اهداف بلند خود نیاز به تعامل دارد، عنوان کرد: مجموعه جهاددانشگاهی فارس دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذروی: نگاه و روحیه انقلابی جهاددانشگاهی قابل ستایش است

تذروی: نگاه و روحیه انقلابی جهاددانشگاهی قابل ستایش است