مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:152021-08-03سياسي

کارنامه و برنامه درکنارِ تعهد و تخصص


گزافه نیست اگر بگوییم آنچه رویکردهای مدیریت جهادی و انقلابی را از شعارگرایی به عمل گرایی محقق ساخته و در آینده نیز خواهد ساخت داشتن برنامه هدفمند و عزم راسخ مبنی بر پیاده سازی آن در شرایط سخت کنونی کشور است.

- خبرگزاری فارس ـ یادداشت میهمان ـ هادی یوسف پورآذری فعال سیاسی: با نزدیک و نزدیک تر شدن به روزهای تغییر مدیریت ملی و محلی کشور، گمانه زنی ها در مورد افراد حاضر در کابینه دولت مردمی آیت الله رییسی و همچنین مسئولین مدیریت شهری کلانشهر تهران به عنوان پایتخت کشور، روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

تاریخ تحولات معاصر اجرایی و مدیریتی کشور نشان داده است، اینکه چه شخصی مسئولیت اداره کشور یا کلانشهر تهران را بر عهده دارد به طور مستقیم بر روری رضایتمندی و یا عدم رضایتمندی مردم اثرگذار است.

متاسفانه عدم وجود سازو کار سیستماتیک در اداره امور اجرایی و مدیریتی در ایران که مشکلی دیرینه و تاریخی است سبب شده است که وابستگی موفقیت یا عدم موفقیت در امور مدیریتی مهمترین تاثیر را از فرد مسئول بپذیرد که این متاسفانه نه تنها به عنوان یک رویکرد منفی مدیریتی در الگوهای مدیریت کلان مدیریتی به شمار می آید بلکه سبب می شود توسعه پیشرفت در کشورمان در یک منحنی با فراز و نشیب های فراوان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه و برنامه درکنارِ تعهد و تخصص

کارنامه و برنامه درکنارِ تعهد و تخصص