مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-03پزشكي

افزون بر 128 هزار دز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان تزریق شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 128 هزار و 272 دز واکسن کرونا بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید-19 در سیستان و بلوچستان به گروه های هدف تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سیدمهدی طباطبایی اظهارداشت: در این مدت  106 هزار و 464 دز در نوبت نخست و 21 هزار و 808 دز در نوبت دوم دریافت واکسن تزریق شده است.

  وی ادامه داد: هم اینک با هدف دسترسی مردم 16 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شده است.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تلقیح واکسن به منزله ایمنی کامل نیست بلکه هم استانی های عزیز باید همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: پویش همگانی واکسیناسیون کرونا با شعار واکسیناسیون حداکثری، تداوم زندگی در سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

طباطبایی ادامه داد: با شرایط و روندی که در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده اعداد و ارقام کرونا کاهشی شده ولی همچنان نگران تعداد بستری هستیم و این میزان در جنوب استان نگران کننده است.

  وی بیان کرد: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 128 هزار دز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان تزریق شد

افزون بر 128 هزار دز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان تزریق شد